Blog i kotach ;3

Blog i kotach ;3

sobota, 3 maja 2014

Co mój kot lubi jeść?


-

Hejooo! Czy wasze koty też jedzą dziwne rzeczy? Mój kot je dużo bardzo dziwnych rzeczy... Jeśli wasz kot też je coś dziwnego napiszcie w komentarzu co to jest, nawet jak to nie jest dziwne... tylko bardziej nie dla kotów...

Mój kot je:
                                     
<- Tulipany... nie wiem jak to może być smaczne, najwyraźniej mój kot pomyślał że ładnie pachnie, to i dobrze smakuje :)










<- Kawa... nie wiem czy to zdrowe dla kota, ale jak smakuje to niech się troszkę napije...









<- Suszona żurawina... jak niezdrowa kawa, to zdrowa suszona żurawina. Dla mnie jest smaczna, jak widać z kotem mamy ten sam gust :)








<- Danio... ehh czego to ten mój kot nie zje... hehe wszystkiego trzeba w życiu spróbować.















<- Czekolada... może to jest szkodliwe dla kotów? Choć Liska zjadła czekoladę... a nadal żyje... :)









<- Jogobella.. no przecież wszystko jest dla ludzi i kotów :)















No a co wasze koty jedzą? Napiszcie w komentarzu :)
Papa!                                                          








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz