Blog i kotach ;3

Blog i kotach ;3

sobota, 3 maja 2014

Kociakowy szał!

Hejaszki! Nie wiem o co mi chodzi z tym "Kociakowy szał"? Ale chciała bym powiadomić was że dzisiaj jest ostatni dzień TYGODNIA ŚMIESZNEGO KOTA. A co u was po za tym. Mam parę zdjęci śmiesznych kotów... co wy na to? Nikt mi niczego nie przysłał... :( Ale nic! :)

To tak te zdjęcia:

Stylowy wąsik :3

Eee... kelner! Mamy niezadowolonego gościa!

Ehh... te koty z IKEI...

Prawdziwy przyjaciel <3

Ok... i na koniec chciała bym was powiadomić... że młoda kotka mojej babci prawdopodobnie jest w ciąży. Nic jeszcze nie wiadomo, ale ostatnio dużo przytyła! Mam nadzieję że to nie z przejedzenia tylko z ciąży! :) Jeśli tylko okaże się że na pewno jest w ciąży powiadomię was o tym. A gdy już urodzą się kociaczki wkleję ich zdjęcia <3 

To papa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz