Blog i kotach ;3

Blog i kotach ;3

czwartek, 8 maja 2014

Kot - najlepszy przyjaciel człowiek

Hejoooo! Jak widać po zdjęciach (które zaraz pokaże) kot to też najlepszy przyjaciel człowieka, choć zawsze jest mniej doceniany. Pomyślcie, co by było gdyby kotów nie było, kto łapał by szkodniki w stodołach farmerów? No rozgadałam się to tak te zdjęcia:







Teraz jeszcze krótka historia o cierpliwości kota...
Kiedyś przyszli do mojej rodziny goście, w nich była dziewczynka która miała 2 albo 3 lata. Mój kot zniósł tą wizytę najgorzej, ale był wytrwały. To tak ta mała dziewczynka, nie wiedziała jeszcze że kota to boli, nosiła tą moją kotkę łapiąc za szyję i bawiąc się nią jak zabawką. Moja kotka - Liska jest jednak mądra... i wiedziała że jest to małe dziecko i jeszcze nie kapuje co i jak. Jakoś wytrwał ten mój pchlarzyk. 
Za wytrwałość do małych dzieci należy jej się:

Ok, to papa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz