Blog i kotach ;3

Blog i kotach ;3

piątek, 2 maja 2014

Nuda!

Nudzi wam się? Mi bardzo... mam dla was parę rzeczy które możecie zrobić... a tu mam jeszcze punkty co możecie robić gdy wam się nudzi...

1. Wejść na mojego bloga :)
2. Pobawić się ze zwierzakami ,3 :*
3. Wejść na bloga http://because-im-happy-now.blogspot.com (blog mojej najki)
4. Wyjść na dwór

A to rzeczy które możecie sami zrobić dla waszych kociaków

Potrzebne: rolka po papierze, nożyczki
1) Przecinamy bo bokach cienkie paski
2) Odginamy paski
Fajna zabawka, prawie nic do niej nie potrzeba a jest super ;)

A i jeszcze zdjęcia do kończącego się już TYGODNIA ŚMIESZNEGO KOTA jutro ostatni dzień :( równo o 23:59 będzie to ostatnia minuta tego tygodnia. Zagadałam się, albo zapisałam :)... a więc zdjęcia:

Hehe... raczej nie!

Uważajcie myszki!

Dlaczego mnie kąpiesz?!

Nóż, widelec... a jedzenie?!

Uśmiechniesz się dla ziomka???

Wszyscy tańczę nowy koci taniec!

A na koniec krótka historia...
Koleżanka moich rodziców miała kota, kupiła szczurki żeby sprawdzić czy kot je zje albo co tam zrobi. No i kupiła, te szczurki zaprzyjaźniły się z tym kotem. Nawet te szczury spały na kocie... Wspaniała historia! 
Papa!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz